Πολιτική Επιστροφών

Home : Πολιτική Επιστροφών

Οι επιστροφές των προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής τους. Η εταιρεία υποχρεούται να σας αποδώσει το συνολικό κόστος για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, με το ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σε ένα φυσικό κατάστημα και να κάνετε την αλλαγή που επιθυμείτε. [Προσοχή η δυνατότητα αυτή αφορά αντικατάσταση προϊόντος με άλλο της αρεσκείας σας και όχι επιστροφή χρημάτων.

Απαραίτητες Προϋποθέσεις

  • Θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει τη συναλλαγή.
  • Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με όλα τους τα καρτελάκια.
  • Η συσκευασία [στα προϊόντα που παραδίδονται με τέτοια π.χ. παιχνίδια] δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένη.
  • Αλλαγές σε ανοιγμένες και κατεστραμμένες συσκευασίες ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την αντικατάστασή του, εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφών.

Διαδικασία Επιστροφής

  1. Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στη σελίδα της επικοινωνίας, για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με την επιστροφή. Δε θα γίνονται δεκτές επιστροφές, χωρίς πρώτα να προηγηθεί επικοινωνία με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  2. Κατεβάζετε τη φόρμα επιστροφής εδώ, τη συμπληρώνετε και μας τη στέλνετε με email στη διεύθυνση που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας μας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
  3. Συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί που το παραλάβατε, μαζί με τη φόρμα που συμπληρώσατε και μας το στέλνετε υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σε ένα φυσικό κατάστημα και να κάνετε την αλλαγή που επιθυμείτε. [Προσοχή η δυνατότητα αυτή αφορά αντικατάσταση προϊόντος με άλλο της αρεσκείας σας και όχι επιστροφή χρημάτων].

Έξοδα Επιστροφής

Σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία σας ή ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής τα χρεώνεται η εταιρεία μας, (και εφόσον η επιστροφή γίνει με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε). Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η διαδικασία επιστροφής έχει μέγιστη διάρκεια 14 ημερολογιακές ημέρες και η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.

Ακύρωση Παραγγελίας

Αφού πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είναι δυνατή η ακύρωσή της, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί ήδη προς αποστολή.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον πελάτη, το www.rimelino.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος ή αντικατάστασής του, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε το www.rimelino.gr θα επιστρέφει το προϊόν στον πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Το www.rimelino.gr έχει το νόμιμο δικαίωμα να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.